torsdag 8 september 2016

Nya spelkaraktärs-animationer (:

Well. I veckans uppdatering fick vi nya spelkaraktärs animationer eller vad man nu ska kalla det.
Jag gillar en del utav de, en del lite mindre.

Så ja, jag kommer visa dem och säga min åsikt.
Jag har tagit några väldigt enformiga bilder på mig och Gurkan.


I skritten och traven och galoppen sitter karaktären rätt så lika. Jag gillar det ändå. Inget fel på hur karaktären sitter. Ser snyggt ut! Dessutom får man lägga märkte till att karaktären har hälarna neråt! + poäng för det.


Om du står still ett tag kommer din karaktär klappa hästen! Så fint.


Användaren står still, inte något fel på det.

Man ser kanske inte så bra på bilden men karaktären är inte direkt lika stel när den springer.


Karaktären har fortfarande ganska långa tyglar när den stegrar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar